25 Aralık 2015 Cuma

İki İleri Bir Geri

Blog kumbaramızın nadide parçası "eleştirik"için yapılan bir eleştiri var. Sevgili arkadaşım benim reklam filmlerine takmama takmış. 'Neden hep dövüyorsun birazda övsene, bir de iyi reklam dediklerini görelim' dedi. Yahu sen istersinde ben yapmaz mıyım. İki reklam övmezmiyim. Gaza geldim politikamı değiştiriyorum. Osmanlı torunuyuz malum bundan gayrı iki ileri bir geri. İki dövüyoruz bir övüyoruz. Beni her ortamda gaza getiren bu marş benden size gelsin :)



Gelelim övgülerimize. Şimdi bu reklam kuşağı tam olarak ne zaman çıktı hatırlamıyorum. Size biraz eski gelebilir ama benim için eskimedi. Daha iyisi çıkana kadar da eskimeyecek. Turkcell en iyi reklam yapan kurumlardan bir tanesi. Bir çok reklamı vardır hoşuma gitmiş olan. Ama bir reklam kuşakları var ki işte budur ya demiştim ilk izlediğimde. Süper süper süper.


"Nasıl olur olum olayımız 300"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder