5 Şubat 2016 Cuma

Merry Him If You Dare


Bu aralar oturup dizi izleyecek bir vaktim olmamasına rağmen oturdum bu diziyi bitirdim.  Peki pişman mıyım asla. 
 Açıkçası sadece bir karesini yakalamak için izlemeye başladım bu diziyi. İstediğim kareye ulaşmam için 3. bölüme kadar izlemem gerekti. Sonra ne mi oldu. Allahım yok böyle bir merak dürtüsü. Ama senaryo öyle bir kurgulanmış ki izledikçe merak içimi kemirdi resmen. Bana aşıladığı merak olmasa belki bu dar zamanımda bitirmek için can atmazdım. Tabiki Jung Yong Hwa'nın dizide oynuyor olması hiç ama hiç beni etkilemedi [ Külliyen yalan]. Belki en başından söylemem garip olacak ama en beğendiğim sonlardan biri oldu. Birde diziyle ilgili yorumlara göz attım da pek iç açıcı değillerdi. Bence o kadar eleştiriyi haketmiyor, Yong Hwa'nın sempatik halleri için bile izlemeye değer :)

Başrolde Yoon Eun Hye  call center olarak çalışan ancak yazar olma hayalleri kuran Na Mi Rae karakteriyle karşımızda. Lee Dong Gun ise YBS adlı kanalda ana haber sunucusuyken sabah proramına alınmış huysuz ama bir o kadarda karizmatik bir spiker olan Kim Shin karakterini canlandırıyor. Biricik Yong Hwa ise YBS kanalının varisiyken işleri en temelinden öğrenmek için kendi kanalında VJ olarak çalışan Park Se Joo rolünde. Bağımsız spikerimiz Seo Yoo Kyung karakterinide Han Chae Ah canlandırmış. ( Bu kızı hiç sevemedim.) Son olarak dizinin ajumması rolünde de Choi Myoung-Gil yer alıyor. 

Dizinin konusuna gelecek olursak Na Mi Rae mutsuz olduğu için geçmişe giderek kaderini değiştirmeye karar verir. 32 Yaşına hayatının aşkıyla tanıştığı kazanın olduğu güne geri döner. Na Mi Rae başta bu ajummaya inanmak istemez ama güçlü kanıtlar sununca inanmak zorunda kalır. Gelecekten gelen bu ajummanın amacı YBS'nin varisini kendine aşık ederek kaderini değiştirmektir.

*Bu kısımdan sonrası spoiler içerir bilginize....

Gelecekten gelen Na Mi Rae ile Kim Shin  bir kaza sonucu tanışmıştır ve ajumma bu kazanın gerçekleşmesine engel olur. Kim Shin Na Mi Rae yerine Seo Yoo Kyung'un arabasına çarpar.  Sıra normalde Seo Yoo Kyung ile evli olan Park Se Joo'yu Na Mi Rae'ye aşık etmeye gelmiştir. Ajummanın yardımı sayesinde Na Mi Rae bir yarışmayı kazanarak Jeju adasına tatile gider. Ybs'nin varisininde Jeju'da olduğunu bilen ajummanın amacı ilk görüşte aşık olup evlenen Park Se Joo'yu Na Mi Rae'ye aşık etmektir. Bu tatil esnasında Na Mi Rae denize girip intihar etmek ister ama balıkların çırpınışını görüp vazgeçer. Fazla açıldığı için boğulma tehlikesi geçiren Na Mi Rae'yi Park Se Joo kurtarı ve ona aşık olur. Na Mi Rae'de yazar olma kararı alıp hayatına yeni bir yön verir. Farkında olmasada ajumma amacına ulaşmış olarak Seul'e döner. 

Merry Him If You Dare Replikleri
(Diziye başlamama vesile olan kare budur )

Ajumma her ne kadar Na Mi Rae ile Kim Shin'in karşılaşmasını engellemeye çalışsada kaderin önüne geçemez beklenen kaza geçte olsa gerçekleşir. Kim Shin'le yaşadığı bu kaza sonucu Na Mi Rae Ybd'de çalışmaya başlar. Bu sırada Park Se Joo'da Ybs'de VJ olarak işe başlamıştır. Ve kanaldaki karşılaşma...

Merry Him If You Dare Replikleri

Na Mi Rae Park Se Joo'yu keşfetmeye başlar...

Merry Him If You Dare Replikleri

Ajumma sürekli Kim Shin ile olursan sevdiğin biri ölecek diyerek Na Mi Rae'yi Park Se Joo'ya doğru iter. Ancak işler ajummanın planladığı gibi gitmez. Kim Shin ile Na Mi Rae yakınlaşmaya başlar. Üstüne Kim Shin'de Na Mi Rae'ye karşı hislerinin farkına varır. Ve o kıskançlık anları...

Merry Him If You Dare Replikleri

 Na Mi Rae'ye yaptığı uyarılar yetmeyince Kim Shin'i de gelecek hakkında uyarmaya başlar. Kim Shin ona inanmayınca canlı yayında ispatlamaya çalışır ve işler çığırından çıkar. 

Merry Him If You Dare Replikleri
(Kim Shin senin havan yeter adamım )

İşler çığırından çıktıkça ajummada baskı dozunu arttırır. 

Merry Him If You Dare Replikleri

Ajummanın yaptıkları Kim Shin'e zarar vermeye başlayınca ajumma ilk aşkı için endişelenir ve işleri toparlamak için onada yardım etmeye çalışır. Başka herkes ajummanın bir kahin olduğunu sanırken zamanla gelecekten gelen Na Mi Rae olduğunu teker teker öğrenirler. Dizi boyunca Na Mi Rae'nin Kim Shin için ajummaya karşı mücadelesini izliyoruz diyebilirim. Arada da ajummanın etkisinde kalıp Park Se Joo'ya yaklaşmalarını. Tabi Park Se Joo'nun Na Mi Rae için verdiği mücadelede seyr-ü sefa diyebilirim. 

Dizide sevdiklerimden bahsedeyim birazda. Dizilerde kız aşık olduğu adama kavuşsun isteyenlerdenim ama bu dizide Na Mi Rae'yi hak eden Park Se Joo idi. Repliklerini paylaştığımda sizde bana hak vereceksiniz. Ama Na Mi Rae bunu anlamamakta direndi baya..

Merry Him If You Dare Replikleri
" Psikopat seviyorsam demek ki!" 

Merry Him If You Dare Replikleri
( Evet Na Mi Rae aşk neydi?)

* Ama Park Se Joo olmak kararlı olmayı gerektirirdi. Yılmadı, yorulmadı...

Merry Him If You Dare Replikleri


*Tabi Na Mi Rae'de Park Se Joo'yu reddetmekten yorulmadı...

Merry Him If You Dare Replikleri

*Tabi Park Se Joo tüm bunlardan ders çıkarmayı bildi...

Merry Him If You Dare Replikleri

* Na Mi Rae için en üzüldüğüm sahne bu oldu. Herkes git derken duymak istediği tek şey "gitme" idi. Neyseki Park Se Joo var..

Merry Him If You Dare Replikleri
( Sevgi emektir!)


*Gelelim dizinin fıtık noktasına. Ajummanın geleceğe dair sakladıkları her bölüm çığ gibi büyüdü mübarek. Her ne kadar Park Se Joo'ya hasta olsamda Na Mi Rae aşkına kavuşsun dedim ama bir noktadan sonra psikopat sever ben Kim Shin'den soğudum. Neden soğuduğumu söyleyemem söylemek istemiyorum zira bu merak zincirinin en önemli halkası. Oturun izleyin :D

*Seo Yoo Kyung'a sinir olduğumu söylemiş miydim. Park Se Joo'ya yapıştı kaldı resmen. Neyseki bu replik beni yatıştırıyor :)

Merry Him If You Dare Replikleri
Resim yazısı ekle

*Dizinin en hoş sahnelerinden biri aynı rüyadan uyandıkları bu sahneydi. (Huysuz Kim Shin kızma bana senin replikleri az koydum diye)

Merry Him If You Dare Replikleri


*Park Se Joo'nun normalde ilk aşkı olan Seo Yoo Kyung ile nasıl tanıştığı konusuna değinmemişler. Değinseler belki biraz severdim bende. Neyse Park Se Joo'nun bu öğüdü yapışkan tavırlarından vazgeçmesine vesile oldu en azından. 


Merry Him If You Dare Replikleri


*Na Mi Rae'nin yarasıyla alakalı yorumu dizide beğendiğim sahnelerden biriydi. Ama orada Se Joo bir yaran daha oldu dediğinde öbürünü nereden biliyorsun diye çakmalıydın durumu. Hayatını kurtardığını öğrenmek için son bölümü beklemezdin. 


Merry Him If You Dare Replikleri


*Neyseki Park Se Joo'da bilmeni istememiş. Yong çok tatlı çıkmamış mı :)

Merry Him If You Dare Replikleri

*Dizide seni önce ilk ben gördüm seni ilk ben sevdimler havada uçuşuyordu. Park Se Joo dibine kadar haklısın. Bu kız senin kaderin.


Merry Him If You Dare Replikleri


*Park Se Joo'nun yüzük verdiği sahneyi eklemesem içimde kalırdı :) Bu yüzüğü takmak isteyen binlerce kişi var Na Mi Rae yinede sen bilirsin.


Merry Him If You Dare Replikleri


 *Na Mi Rae'nin bu sahnede Park Se Joo'yu reddetmediğini düşünenlerdenim. Sadece kendini kanıtlamak için zaman istiyor. Ve burada Na Mi Rae'nin tercihini kimden yana yaptığı belli oluyor bence. 


Merry Him If You Dare Replikleri

* Dizinin en çok tartışılan kısmı benim oldukça beğendiğim final sahnesi oldu. Bir çok kişi Na Mi Rae'nin kimi seçtiğini öğrenemediği için senariste baya kızmış. Senaristin iki adamın taraftarlarınıda mutlu etmek için böyle bir son seçtiğini düşünebilirsiniz. Ama Na Mi Rae'nin kimi seçtiği zaten ortada. Senarist bunu keşfetmemiz için bir çok noktada ipucu vermiş. 

Merry Him If You Dare Replikleri
( Bu replikte bahsedilen eski dost Park Se Joo oluyor. Çünkü bir önceki noelde aynı replikte Na Mi Rae Kim Shin için "aşkının seni aramasını" diyerek bahsediyor. Doğru yolu buldun nihayet Na Mi Rae)

*Hayır ben neden bu ispat furyasına katıldım ki şimdi. Son olarak pandoranın kutusundan çıkan resim noktayı koyar diyorum. Dikkatli bakarsanız çekildiği yeri hatırlayabilirsiniz.


Merry Him If You Dare Replikleri

*Çok uzun olmuş yahu. Yong Hwa tüm bunlardan sen sorumlusun adamım..

Merry Him If You Dare Replikleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder