21 Kasım 2015 Cumartesi

I'm Soryy, I Love You

I'm Soryy, I Love You

Malum haftasonu yeni bir diziye başlayayım içinde de So Ji-sub olsun istedim. Uzun zamandır aklımda olan ancak gerçek bir dram olmasından dolayı ertelediğim bir dizi vardı. O kadar methedilmiş ki I'm Sorry I Love You dizisini artık izleyeyim dedim.  Adetimdir diziye başlamadan yapım yılına bölüm sayısına yönetmenine konusuna bir göz atarım referans olsun diyerekten. Ama nedense bu seferlik es geçip direk
izlemeye koyuldum. Ve ilk bölümden yeni bir diziye başlamanın heyacanını bir hüsran alıverdi. Nasıl bir diziki ilk bölümden hüsran yarattı demeyin. Zira izlemeden mükemmel bir dizi diyebilirim. Bendeki hüsranın sebebi daha önceden diziyi izlemiş olmam. Hemde Türk yapımı Bir Aşk Hikayesi.  Ben bu diziyi soluksuz izlemiştim. Yeri geldi depresyonlara girmiştim. Düşünün uyarlaması beni böyle etkiledi orjinali nasıl bir şeydir.

Şuan oturdum kendime kızıyorum. Ben bu diziyi nasıl önceden izlemiş olmam. Hemde 2004 yapımı. Hayır şimdi oturup bir daha da izleyemem ki yüreğim kaldırmaz. Uyarlamada illa ki farklılıklar vardır ama göze alamadım. Affet beni So Ji-sub senin yerine Seçkin Özdemir'i sevmiştim ben bu dizide. Ama Seçkin Özdemir de Damla Sönmez de hakkını vermişlerdi rollerinin. 


Bir Aşk Hikayesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder