8 Kasım 2015 Pazar

Arabasını Gömen Adam

arabasını gömen adam

Thane Chiquinho Scarpa Brezilyalı zengin bir iş adamı olur kendisi. Tabi son hadiseye kadar böyle bir adamın varlığından bi haberdim birçoğunuz gibi. Yarattığı sansasyonel çıkışla sosyal medyanın gündemine oturdu. 

İlk okuduğumda bu adam ne yapmaya çalışıyor demekten kendimi alamadım. Ama devamını okuyunca verdiği mesaja hayran kaldım. Olay şöyle... Thane Chiquinho Scarpa sosyal medyada milyon dolarlık Bentley arabasını öbür dünyada da kullanabilmek için bir mezar açıp gömeceğini duyuruyor. Aracını gömeceği tarihi belirtip medyayı malikanesine davet ediyor. Ciddiyetini göstermek içinde mezar kazarken çekilmiş fotoğraflarını sosyal medyada paylaşıyor.



arabasını gömen adam

 Bu durum sosyal medyada büyük tepkilere yol açıyor. Töreni iptal etmesi için baskı yapılmasına rağmen Thane Chiquinho Scarpa vazgeçmiyor ve verdiği tarihte malikanesinde basınla buluşuyor. Kalabalık basın önünde törene başlıyorlar. Araba mezara indirildikten sonra Thane Chiquinho Scarpa bir konuşma yapıyor. 
arabasını gömen adam

"Milyon dolarlık Bentley'imi gömeceğimi söylediğim için beni kınadınız. Halbuki birçok insan benim bu arabamdan çok değerli bir şeyi sürekli toprağa gömüyorlar. Kalpler, karaciğerler, akciğerler, gözler ve böbrekler toprağa gömülüyor. Bu aptalca. Dışarıda organ nakli bekleyen o kadar çok insan varken bu sağlıklı organları gömüyoruz. Bu dünyada ki en büyük israf. Bentley'im bununla karşılaştırıldığında hiçbir şey. Bir organdan daha değerli hiçbir şey yok, çünkü insan hayatından değerli bir şey yok. Burada organlarımı bağışladığımı şu an resmen açıklıyorum."

Mısır firavunları gibi öbür dünyada arabamı kullanmak için gömeceğim diyen birinden böyle bir mesaj almak gerçekten şaşırtıcı oldu. Ön yargılarımız olmasa bu mesaj  bu kadar yayılamazdı herhalde. Tabi Thane Chiquinho Scarpa'nın bu çıkışından sonra organ bağışları %31,5 artmış. Ne diyelim mesaj amacına ulaşmış. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder