31 Ekim 2015 Cumartesi

Torpilinin Hastasıyız


İnstagramda dolanırken bu komik resimle karşılaştım. Evet ne yazık ki millet olarak torpili çok seviyoruz. En ufak işlerimizde bile kestirmeden gidiyoruz. Bu işin hak hukuk boyutuna girmeyeceğim çünkü herkesin kendi iç hesaplaşmasına kalmış bir şey. 

Resmi görünce yüzümde bir tebessüm belirmedi değil. Tabi bir süre sonra gülümsemenin yerini bende derin bir düşünce aldı ki sormayın. Sevgili Eyüp amcanın yerine koydum bir an kendimi. Bu yönteme başvurduğuna göre malum sıra çok. Ekranda öncelik nedeni hamile yazınca tüm gözler kendisine çevrilmiştir büyük ihtimal. Neyse ki sıra kendisine gelmiş içeri girecek. Birde doktorla yardımcısının bakışları var tabi. :) 


Resmi görünce yüzümde bir tebessüm oluştu demiştim. Zamanında yaşadığımız bir olay aklımda canlanıverdi. Bizim devreden olanlar bilir öss yaklaşınca hemen gidilir bir sağlık raporu alınır ve son haftalar okula gelinmez. Hele bir de devamsızlık hakkını önceden kullanıp sırf devamsızlıktan kalmamak için geçmiş güne rapor almaya çalışan arkadaşlarımız vardı ki halleri içler acısı. Bu rapor telaşı halen var mı bilmiyorum ama özellikle benim öss'ye girdiğim sene sağlık ocaklarının rapor vermesi yasaklanmıştı. Tanıdık doktor vasıtasıyla rapor alabiliyorduk ancak. 

İşte böyle bir ortamda benim öss ile alakası olmayan ama devamsızlıkları sınırı geçtiği için rapor alması gereken sevgili arkadaşım (kendisi erkek olur) zor bela bir rapor ayarlayıp kalmaktan kurtulmanın sevinciyle okula gelmiş. Hiç unutmam ders edebiyat (edebiyat öğretmenleri genelde sivri dilli olur sebebini bilen varsa söylesin). Rapor öğretmene verilir ve bir curcuna kopar. Sevgili arkadaşımın rapor aldığı doktor jinekolog. Biz bu hadiseye kaç gün güldük arkadaşla kaç gün alay ettik hatırlamıyorum. Ama benim saf arkadaşım tamamen anne mağduru. Öğretmenle birlikte öğrendi raporun jinekologdan olduğunu. Muhtemelen raporu veren doktor da erkek olduğunu anlamamıştır çünkü arkadaşın ismi unisex (hem erkek hem bayan ismi).

Böyle resimler görünce inanasımız gelmiyor bu kadar da olmaz diyoruz. Bu sebeple başımdan geçen bu olayı paylaşmak istedim. Her an ironik bir olayla karşı karşıya kalabiliriz. Burası Türkiye. Mizaç göbek adımız. Başka bir yaşanmışta yeniden buluşmak üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder