Evet çok tüketen çabuk tüketen bir toplumuz. Sadece toplumsal olarak da değil insanlığın genel problemlerinden biride bu tüketim çılgınlığı sanırım. Sürekli yeni bir şeyler bulup hep bir elden ona saldırıp aynı hızda sıkılıyoruz. Akabinde duraksamadan yeni bir şey keşfediyoruz. Kısır bir döngü maalesef ki..
Hayatımızın her alanında bizleri bir veba gibi sarmış durumda. Ve bu yüzden modern çağın hastalığı olarak görüyorum tüketim çılgınlığını. Şimdi benim öyle bir rahatsızlığım yok sürekli bir şeyler almıyorum diyebilirsiniz. Ama maalesef olay bu kadar basit değil. Tüketim kısmına sadece para verip aldıklarımız dahil değil. Fikirleri tüketiyoruz, çevremizi tüketiyoruz, ilişkilerimizi tüketiyoruz. Ve bu liste uzar gider.