Bir sabah uyandığınızda farklı bir bedende bulsanız kendinizi ne yapardınız? Olduğundan daha güzel yada daha yakışıklı uyanabilmek isteyenler vardır mutlaka. Ama bir erkekken kadın olarak uyansanız. Yada güzelken çirkin biri olarak uyansanız. İlk tepkiniz ne olurdu? Yada görünen kişinin aslında siz olduğunuzu çevrenizdekilere nasıl anlatırdınız? Peki ya sevdiğiniz kişi her gün başka bir bedenle karşınıza çıksa onu sevmeye devam edebilir miydiniz?
The Beauty Inside izleyici yorumu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
The Beauty Inside izleyici yorumu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
27 Aralık 2015 Pazar
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
